۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۱۳

مدافع تراکتورسازی خواستار رضایتنامه و جدایی شد

مدافع تراکتورسازی خواستار رضایتنامه و جدایی شد

تبریز - خبرگزاری مهر: مدافع تبریزی تیم فوتبال تراکتورسازی خواهان تجدید نظر مسئولان باشگاه در قرارداد خود و یا اخذ رضایتنامه از این تیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب گردانی مدافع تیم تراکتورسازی تبریز در اعتراض به مفاد قرارداد خود با این تیم خواهان تجدید نظر مسئولان باشگاه در این ارتباط شد.

گردانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این خبر گفت: قراردادی که برای سال دوم من در نظر گرفته شده، واقعا در حدی است که باعث تحقیر من می شود.

وی ادامه داد: من دو پیشنهاد بسیار خوب از تیم های لیگ برتری دارم اما بدون بازارگرمی و بدون منت می گویم که قلبا دوست دارم در تراکتورسازی بمانم.

گردانی اظهار کرد: با شرایطی که پیش آمده و قراردادی که من برای سال دوم دارم، اصلا از مفاد این قرارداد راضی نیستم و اگر در این خصوص تجدید نظر نشود، از مسئولان باشگاه رضایتنامه می خواهم.

وی افزود: طلب رضایتنامه از باشگاه تراکتورسازی چیزی است که من قلبا خواستار آن نیستم اما مسئولان باشگاه باید بررسی کنند که آیا مفاد قرارداد من شایسته یک بازیکن لیگ برتری است.

این مدافع محبوب و بومی تراکتورسازان گفت: طی مدتی که در تراکتورسازی بودم، هواداران همواره به من لطف داشتند و امیدوارم از تصمیم من برای اخذ رضایتنامه ناراحت نباشند و شرایط من را هم درک کنند.

حبیب گردانی در طول مدت زمانی که برای تراکتورسازی توپ زد، خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد و به دنبال آن چند تیم لیگ برتری خواستار جذب این مدافع چپ خوش تکنیک فوتبال تبریز شدند.

کد خبر 2072504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha